~ Har bara dej i mina tankar jusst nu <3



Ska vara med Jonathan i dag vi ska till pingst.
Och jag har en sak till han som jag hoppas att han blir glad för :)<3
Sen ska vi kanse utt och käka en bitt mat eller ta en ficka någonstans
jag bjuder dej jonte .....
Undebar du du finns i minna tankar !!
Puss och på dej ..


~  Älskings jonte min  undebara vän  ~
jag finns här för dej killen jag kommer alltid att finnas för dej .
DU är den undebar person och så länge ,
som jag har känt dej sen vi var 3 år ..
 så vet jag hur du är och, du kan mej utan till haha ..
men men iaf så vill jag att du ska veta att jag finns här  hos dej jusst  nu   som de är jobbit för dej, och kommer alltid att finnas för dej  jag älskar dej så  mycke ...
Du är som min bror  även om vi bråkar i bland men de hör till syskon kärlek <3
jag bara önska att jag var hos dej jusst nu och fick krama om dej nu <3 du är  undebar person jesus kommer att vara med dej och finnas för dej och din familj ... Du har en skyde ängel som vakar över er ...

Puss älskar dej så mycke .. 
Vi ses i morrgon då ska jag krama om dej och värkligen vissa att jag fins här för dej ...
Och stötta dej snart är de Unite och då kommer de kul du kommer uppleva mycke tror jag ..........


ÄLSKAR DEJ JONAHTAN<3





Kommentarer
Postat av: Jonathan

Älskar dig med Fernanda! klart vi ska ha kul på Unite, vi får leva livet sålänge de håller! <3

2009-12-06 @ 15:07:14

Tack så mkt =D:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0