fin vän

      Fernanda;) Va de är bra att jag har dej    jonte;) vade de är bra att jag har dej.    fernanda & jonte : vade är bra att vi har oss ,  och jätte bra är de förstås.  Att vi får träffas varje dag och va tillsamans du och jag,  för inge  nej ingen vill va ensamm!!  ♥  Tycker om dej hjärtat vänskap får man aldrig för mycke av men ....  Men man kan få för litte av de ..  .  vänskap är något fint en gåva vi har fått , men vi gör något fult av den ,    vissa varandra kärlek ..   uttan kärlek ingen vänskap utan vänskap ingen kärlek!         Vad vill jag säga med de här .. jo ta vara på varje dag som den var den sissta i ditt liv ,  va rädd om de du har och tacksam för de du har din familj ,sysskon,vänner ,med mm..

Fernanda;) Va de är bra att jag har dej

jonte;) vade de är bra att jag har dej.

fernanda & jonte : vade är bra att vi har oss ,
och jätte bra är de förstås.
Att vi får träffas varje dag och va tillsamans du och jag,
för inge
nej ingen vill va ensamm!!

Tycker om dej hjärtat vänskap får man aldrig för mycke av men ....
Men man kan få för litte av de ..
.
vänskap är något fint en gåva vi har fått , men vi gör något fult av den ,

vissa varandra kärlek .. 
uttan kärlek ingen vänskap utan vänskap ingen kärlek!


 
Vad vill jag säga med de här .. jo ta vara på varje dag som den var den sissta i ditt liv ,
va rädd om de du har och tacksam för de du har din familj ,sysskon,vänner ,med mm..


Kommentarer

Tack så mkt =D:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0