Tobbe fick springa kan jag lova ;)

 



Lördags kvällen !



Vi var i allego i går .


Först så gick jag och Tobbe till viktoria för han skulle köpa pizza, sen så gick vi till allego och där var jonte och johanna och vi spelade lite uno,


sen när de hade gått några timmar så gick jonte jag och johanna för att köpa pizza och tobbe gick till hemköp och köpte monster .!


sen när vi kom till allego igen så åt vi lite . sen gick vi inte till stora salen


för att se på film men de gick inte så bra för oss haha så de sket sig.


Då var jag så utråkad så jag började ta tobbes mössa haha ,


så passade jag den till johanna han fick springa mycket kan jag säga, sen så slängde jag upp den på läktaren och de skulle jag kanske inte ha gjort ,


ah för tobbe släpade nästan upp mig och johanna var där neranför och sa släpp henne.


 så han höll kvar mig där ett tag jag lyckades komma undan men då kostade de en nästan spräkt läpp för tobbe oj oj så kan de gå ..


så fortsatte vi med den leken ett tag tills vi tröttnade på de haha, men de var sjukt kul ..


johanna och jag är så bra


Kommentarer

Tack så mkt =D:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0