Nu är de Fredags myss i allaego :)


Vänskap får  man aldrig hör mycke av !!      De var helt galegt sjukt kul i dag på Allego ;)  Min undebar johanna kom ditt , hon fick se vägen som hon tyckte var sjukt snygg ;) jag har saknat dej ...:)johanna;) Va de är bra att jag har dej ,    Fernanda;) vade de är bra att jag har dej.    fernanda & johanna : vade är bra att vi har oss ,  och jätte bra är de förstås.  Att vi får träffas varje dag och va tillsamans du ochjag,  för inge  nej ingen vill va ensamm!!  ♥  Tycker om dej hjärtat vänskap får man aldrig för mycke av men ....  Men man kan få för litte av de ...  Vad vill jag säga med de här .. jo ta vara på varjedag som den var den sissta i ditt liv ,  va rädd om de du har och tacksam för de du har din familj ,sysskon,vänner ,med mm..
Fredags kväll!

Vänskap får  man aldrig hör mycke av !!


De var helt galegt sjukt kul i dag på Allego ;)
Min undebar johanna kom ditt , hon fick se vägen som hon tyckte var sjukt snygg ;) jag har saknat dej ...:)johanna;) Va de är bra att jag har dej ,

Fernanda;) vade de är bra att jag har dej.

fernanda & johanna : vade är bra att vi har oss ,
och jätte bra är de förstås.
Att vi får träffas varje dag och va tillsamans du ochjag,
för inge
nej ingen vill va ensamm!!

Tycker om dej hjärtat vänskap får man aldrig för mycke av men ....
Men man kan få för litte av de ...
Vad vill jag säga med de här .. jo ta vara på varjedag som den var den sissta i ditt liv ,
va rädd om de du har och tacksam för de du har din familj ,sysskon,vänner ,med mm..


Kommentarer

Tack så mkt =D:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0